Ga naar de inhoud
Vesper Concept
  • Home
  • Diensten
    • Copywriting
      • Blogs
      • Interviews
      • Vacatureteksten
      • Functieomschrijvingen
      • Webteksten
      • Redactie en eindredactie
    • Content strategie
      • Branding strategie
      • Employer branding
      • Klantreis
    • Content as a Service
      • Basispakket
      • Abonnement
  • Werkwijze
  • Over ons
  • Cases
CONTACT
CONTACT
Vesper Concept
Telefoon met daarop de AI-tool ChatGPT geopend.

Zo bouw jij in een aantal stappen je eigen GPT

Personaliseer ChatGPT door in een aantal stappen een eigen GPT te bouwen! Lees hier hoe je dat zelf eenvoudig doet.

Zo bouw jij in een aantal stappen je eigen GPT Meer lezen »

Google Bard versus ChatGPT

Google Bard vs. ChatGPT: welke AI-tool is het beste?

Sinds juli 2023 is Google Bard beschikbaar in Nederland. In dit blog lees je wat Google Bard is en wat de belangrijkste verschillen zijn tussen Google Bard en ChatGPT. Ook geven we je advies wanneer je welke AI tool inzet.

Google Bard vs. ChatGPT: welke AI-tool is het beste? Meer lezen »

chatgpt op desktop

ChatGPT updates 2023

Ben je benieuwd naar de nieuwste features in ChatGPT? Wij vertellen je meer over de updates die ChatGPT in 2023 heeft doorgevoerd en hoe je deze kunt inzetten op de werkvloer.

ChatGPT updates 2023 Meer lezen »

Zo kan je jouw online zichtbaarheid vergroten in 2024

Ben je benieuwd hoe je jouw online zichtbaarheid in 2024 kan vergroten? Wij onderzochten de laatste trends. Lees het artikel om goed voorbereid het nieuwe jaar in te gaan.

Zo kan je jouw online zichtbaarheid vergroten in 2024 Meer lezen »

Telefoon met daarop de app van ChatGPT

ChatGPT gebruiken bij het schrijven van blogs

In dit blog onthullen we 8 essentiële tips voor het schrijven van een uniek blog met behulp van ChatGPT.

ChatGPT gebruiken bij het schrijven van blogs Meer lezen »

Afbeelding met de tekst we're hiring, wat slaat op het blog hoe schrijf je een goede vacaturetekst.

Hoe schrijf je een goede vacaturetekst? – 10 tips!

Wil je weten hoe je een ijzersterke vacaturetekst schrijft? In dit blog vind je 10 tips om van jouw vacaturetekst een écht visitekaartje te maken.

Hoe schrijf je een goede vacaturetekst? – 10 tips! Meer lezen »

typen op een toetsenbord

Teksten uitbesteden of zelf schrijven? De voor- en nadelen.

Teksten, iedere organisatie heeft ze nodig. Een nieuwe blog, een strakke vacaturetekst, de nieuwsbrief, etc. Als je geen copywriter in huis hebt dan kan het handig zijn om teksten uit te besteden. Lees de voor- en nadelen!

Teksten uitbesteden of zelf schrijven? De voor- en nadelen. Meer lezen »

Afbeelding met een laptop en notitieboek van Vesper Concept, zo maak je de perfecte briefing.

Zo maak je de perfecte briefing voor een copywriter – 7 tips! 

In dit blog vind je 7 tips die jou helpen om de perfecte briefing te schrijven voor een copywriter.

Zo maak je de perfecte briefing voor een copywriter – 7 tips!  Meer lezen »

  • Home
  • Diensten
    • Copywriting
      • Blogs
      • Interviews
      • Vacatureteksten
      • Functieomschrijvingen
      • Webteksten
      • Redactie en eindredactie
    • Content strategie
      • Branding strategie
      • Employer branding
      • Klantreis
    • Content as a Service
      • Basispakket
      • Abonnement
  • Werkwijze
  • Over ons
  • Cases
CONTACT
CONTACT

Copyright © 2025 Vesper Concept

Privacy Statement | Algemene Voorwaarden

Instagram  |  LinkedIn

Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}